Hledáme Asistenta/ku daňového poradce
Rádi bychom rozšířili náš tým a pro naše kolegy v Hradci Králové hledáme spolupracovníka na pozici Asistent / ka daňového poradce.
Náplň práce:
- spolupráce na daňových zakázkách a dalších projektech
- řešení procesních případů v oblasti daně z příjmů právnických a fyzických osob
- řešení DPH a ostatních nepřímých daní
- zpracování daňových přiznání
- úzká spolupráce s týmem účetních a s auditorem
- daňové plánování a identifikace daňových rizik
Požadujeme:
- VŠ vzdělání (oblast financí, účetnictví nebo práva výhodou), důležitý je zájem o oblast daní
- čerstvé absolventy postupně zaškolíme
- zkušenosti v oblasti daní a účetnictví výhodou
- analytické myšlení
- schopnost samostatně řešit úkoly, rozhodovat se, pečlivost a důslednost
- aktivní přístup, smysl pro týmovou spolupráci
- dobré komunikační schopnosti
- znalosti MS Office na uživatelské úrovni
- zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání
- organizační schopnosti
- ochotu cestovat, časovou flexibilitu
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- součástí výběrového řízení je odborný test základních znalostí z oblasti účetnictví a daní
Nabízíme:
- zajímavou a různorodou práci v oblasti daní
- kontinuální vzdělávání a podporu profesního rozhovoje, v případě zájmu i podpora při zkouškách daňového poradce
- možnost kariérního růstu
- spolupráci a vstřícnost
- stabilní zaměstnání
- přátelský kolektiv
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost občasného home office
- benefity pro zaměstnance - 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, jazykové kurzy, telefon, notebook, pitný režim na pracovišti, výhodné mobilní tarify pro Vaši rodinu
Nástup IHNED nebo dle dohody. Na dobrého kolegu / kolegyni si rádi počkáme! Pozicie je vhodná i pro absolventy.
Pokud chcete být součástí našeho týmu, hledáme právě Vás. Svůj životopis vč. motivačního dopisu / e-mailu zašlete na vitakova(zavináč)ad-as.cz