Hledáme Asistenta/ku daňového poradce

Rádi bychom rozšířili náš tým a pro naše kolegy v Hradci Králové hledáme spolupracovníka na pozici Asistent / ka daňového poradce.

Náplň práce:

- spolupráce na daňových zakázkách a dalších projektech

- řešení procesních případů v oblasti daně z příjmů právnických a fyzických osob

- řešení DPH a ostatních nepřímých daní

- zpracování daňových přiznání

- úzká spolupráce s týmem účetních a s auditorem

- daňové plánování a identifikace daňových rizik

Požadujeme:

- VŠ vzdělání (oblast financí, účetnictví nebo práva výhodou), důležitý je zájem o oblast daní

- čerstvé absolventy postupně zaškolíme

- zkušenosti v oblasti daní a účetnictví výhodou

- analytické myšlení

- schopnost samostatně řešit úkoly, rozhodovat se, pečlivost a důslednost

- aktivní přístup, smysl pro týmovou spolupráci

- dobré komunikační schopnosti

- znalosti MS Office na uživatelské úrovni

- zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání

- organizační schopnosti

- ochotu cestovat, časovou flexibilitu

- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič

- součástí výběrového řízení je odborný test základních znalostí z oblasti účetnictví a daní

Nabízíme:

- zajímavou a různorodou práci v oblasti daní

- kontinuální vzdělávání a podporu profesního rozhovoje, v případě zájmu i podpora při zkouškách daňového poradce

- možnost kariérního růstu

- spolupráci a vstřícnost

- stabilní zaměstnání

- přátelský kolektiv

- odpovídající finanční ohodnocení

- možnost občasného home office

- benefity pro zaměstnance - 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, jazykové kurzy, telefon, notebook, pitný režim na pracovišti, výhodné mobilní tarify pro Vaši rodinu

Nástup IHNED nebo dle dohody. Na dobrého kolegu / kolegyni si rádi počkáme! Pozicie je vhodná i pro absolventy.

Pokud chcete být součástí našeho týmu, hledáme právě Vás. Svůj životopis vč. motivačního dopisu / e-mailu zašlete na vitakova(zavináč)ad-as.cz

S námi se v rozbouřených vodách neztratíte